Hööksshopping och annat fix!

Idag efter jobbet har jag och pappa varit på banken och gjort klart med billlånet. Snart har jag en egen bil! Förhoppningsvis kan jag hämta den imorgon, wieee :) Efter det så åkte vi vidare till Hööks och köpte ny magplatta och dom vita benskydden till Chili, supersnygg kommer han bli nu när det är dags att tävla igen! Åkte direkt ut till stallet och kollade så att allt passade, och det gjorde det :) Vi tog några varv på travbanan i skogen idag när det var så soligt och fint väder, sen fick man skavsår i ärslet av skritt turen dit och tillbaka på köpet, men det var det värt! Jag och Jonte har varit på Willys och storhandlat efter stallet och så har vi ordnat en lite snyggare "tlilsvidare tv-bänk" till nya tv:n, har hunnit med en hel del idag faktiskt och känner mig nu ganska trött.







      

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0