Hoppträning på hemmaplan

Jag snodde åt mig en plats och var med och tränade för Christine Fältström på sandbro ikväll eftersom det inte blev någon träning på Jälla den här veckan. Första träningen ute och jag trodde nog att Chili skulle vara lite vild men han har coolat ner sig betydligt :) Han kändes riktigt fin ikväll, gjorde sitt jobb och fick riktigt fina språng. Vi hoppade lite olika linjer och en trekombination med lådor och ny vattenmatta som kommit till stallet. Alltid kul med lite nya hinder. På slutet hoppade vi bana och Chili fick gå lite större sista svängen, känds riktigt fin! Kom hem lagom till en färdiglagad Carbonara som Jonte slängt ihop och sen blev det soffan för att se det allra sista avsnittet av Andra Avenyn :( Jag grååååter, ska det verkligen inte komma en fortsättning? Vad ska jag nu spendera mina onsdagkvällar med?? Tänk vad lätt man kan fästa sig vid ett tv-program... Men det är fastiskt det enda på länge som jag verkligen följt och nu är det plötsligt finito :(



           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0