Nöjd!

Det har varit en fullspäckad och ganska stressig dag på jobbet men väl hemma runt 17tiden så lagade jag och Jonte middag tillsammans i lugn och ro som vi åt i "normal" middagstid för en gångs skull! Jag ska erkänna att mina matvanor inte är dom bästa och det är väldigt sällan som jag och Jonte äter ordentlig middag tillsammans, det inträffar mest på helgerna tyvär... Så idag känner vi oss duktiga :) Jag har även betalat räkningar och fixat och känner att jag är värd några vuxenpoäng faktiskt! Åkte till stallet lite senare ikväll och tog en mysig sväng ut i skogen, det uppskattades av både Chili och mig. Det är så skönt att rida ut sånna här ljumma sommarkvällar. Jag njuter varenda sekund av denna underbara årstid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0