Rainy day...

Usch vilken ruggig dag det har varit idag. Min och Linneas fika på stan blev en lunch på Gränby centrum istället! Precis när jag skulle sätta mig på cykeln och trampa ner på stan vid 12.45 så kom det världens störtskur så jag tog bilen och hämtade Linnea istället! Jag fyndade även en blommig kjol på gränby som ska invigas på lördag när Eurovision går av stapeln! Körde vidare ut till stallet efter att jag släppt av Linnea för att ta hand om Chili som gått utan regntäcke hela dagen :( Som tur var så fick han komma in vid 15 och få torrt fleecetäcke på sig, sen red jag lite lösgörande i ridhuset eftersom det fortfarande regnade ute. Tog en härligt varm dusch när jag kom hem för att tina upp lite, tänk vad fort vädret kan slå om, igår var det ju liksom strålande sol och 25 grader varmt... Jag och Jonte har precis ätit soppa och pannkakor *söndagsmys*. Nu- kvällens Wallanderfilm :)


Jonte är en hejjare på pannkakor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0