Skön start på veckan

Jag har haft en väldigt soft dag på jobbet idag och lika soft blir det imorgon då jag som kompensation för att jag jobbade över på utflykten förra veckan får sluta kl 13 2 dagar i rad, Me like :) Jag åkte ner på stan efter jobbet och strosade en stund, köpte ett linne, en packe rakhyvlar och lite fika med mig hem :) Kvällen har jag spenderat i stallet som vanligt, mockat, gjort mat och ridit. Blev ett pass nere på gräset i solen, Chili kändes riktigt fin idag! Fick duscha och skrubba gula maskrosfläckar på vita kotorna när vi kom tillbaka :) Efter stallet svängde jag förbi mamma och pappa och tröck i mig mammas raberberpaj med vaniljsås innan jag åkte hem till stan igen! Bra start på en ny vecka måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0