Sommar!

....Och så kom sommarvärmen, fan va skönt! Jag har njutit i solen med årets första mjukglass tillsammans med brorsan efter jobbet idag, och jäklar vilken fotsvett jag hade när jag kom hem.. Stordags att raka benen och måla tånaglarna för nu jäklar är det sommar! Hoppas att det håller i sig veckan ut iallafall :) Kvällen har spenderats i stallet tillsammans med mamma och nu måste jag hoppa in i duschen för att hinna förbereda lite inför morgondagen innan jag går och lägger mig. Vi ska till Gamla Uppsala museum med förskolan och alla barnen hela dagen imorgon så man lär vara utvilad...


Jag lyssnar för tillfället sönder den här låten!
http://www.youtube.com/watch?v=vIaH35-MLsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0