Söndag

Det känns verkligen som söndag idag. Jag har haft lite småont i huvudet hela dagen, vet inte om det sitter i sen valborg eller om det kommit bara ändå. Jag tog en promenad ner till statoil i förmiddags och lämnade tillbaka filmen jag och Jonte hyrde igår. På eftermiddagen åkte jag ut till stallet och red ut med en ny tjej som flyttat till stallet, visade henne Sandbros ridvägar och idag red vi bort till travbanan. Chili verkade gilla sin nya "ridautkompis" och lunkade på snällt bakom :) Skönt att komma ut i det fina vädret! Väl hemma i stan igen så åkte jag och Jonte till Willys och handlade lite och påvägen hem stannade vi i MCdonalds drive in och köpte äppelpaj och varsin glass som vi åt i bilen, söndagsmys!  Imorgon ska jag och pappa till banken, Jag har en liten grej på gång :)

Kommentarer
Postat av: sophie

svar: ja helt okej :) inte klart än dock! :) Tack själv! Det får vi göra om snart tycker jag.

2010-05-02 @ 22:13:06
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0