Städdag

Idag har vi haft städdag i stallet och jag har tillbringat hela dagen där. Jag har målat Chilis boxdörr och skaffat mig en trevlig bränna på axlarna :) Även sommarhagarna har fixats och på eftermiddagen släppte vi ut hästarna där. Chili blev överlycklig att få komma ut på gräs och sket i att hästarna brevid galopperade i full kareta och levde rövare, han bara åt och åt! När vi städat färdigt tändes grillen och alla grillade medtagen mat, gott! Tog en lagom ansträngande skrittur efter maten och sen begav jag mig hem och tog en skön powernap, det tar på krafterna att jobba ute i solen en hel dag! Är faktiskt så slut att jag inte orkar ägna lördagkvällen åt något speciellt.. kan vara skönt med en lugn helg också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0