Tävling Tierp!

Igår avverkades första tävlingen på 7 månader. Den gick av stapeln i Tierp och jag började lite lagom med att rida 1,05 och 110 på Chili och vi hade ett pet på samma hinder i båda klasserna, lite retligt men klart godkänt för att vara första tävlingen på länge. Chili var pigg och fräsch och tyckte att det var frihet att få komma ut på STOR utebana så han gjorde t.o.m några glädjeskutt! Fick riktigt runda och fina språng i 110:n så jag känner mig faktiskt riktigt nöjd! Nu är det bara att ligga i hårdkörning och leta nya tävlingar för nu är vi på g igen! Däremot var jag helt slut när vi kom hem på eftermiddagen då sommarvärmen plötsligt slog till, ska ju absolut inte klaga men det var en aning klibbigt under kavajen kan jag säga :) Vi avslutade den lyckade dagen med grillning på verandan hemma hos mamma och pappa, ljuvligt!



 Chili vilar sig i form med en förmiddagslur i hagen innan 
 vi ger oss av!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0