1:a November

Jag tror att jag kommer minnas den 1:a november som en ganska bra dag, första dagen på nya jobbet och starten på någonting nytt! Det har varit en bra dag idag och en väldigt skön mjukstart eftersom det är höstlov och inte lika mycket barn vilket gör att jag kan ta in alla nya intryck i min egen takt när det är lite lugnare. Men det är såklart mycket nytt såhär i början så jag kommer nog vara ganska trött ändå när veckan är slut. Jag hann åka ut till stallet direkt efter jobbet och rida en sväng med Ninna innan det blev mörkt, det är perfekt underlag på grusvägarna nu så det blev en liten travrunda för grabbarna C och W idag :) Mockade och fixade i stallet när vi kom tillbaka och var klar redan vid 17. Åkte hem och mös lite med Jonte innan han åkte iväg på träning. Nu har jag ätit lite middag och tagit ett varmt bad. Kl 21 ska jag se "Våra Vänners liv", en riktigt bra svensk serie som har startat :)
                     
                    Min sötnos förgyller min vardag <3


                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0