Adventsfint!

Jag öppnade på jobbet imorse vilket också innebär att jag har kort dag och slutade kl 13, stort manfall på jobbet bland både barn och personal då magsjukan härjar så dagen har varit jättelugn :) Jag passade på att ta fram adventssaker och byta gardiner när jag hade dagen fri så nu är det fint i fönstren! Ska göra ett besök på plantagen i helgen ev och komplettera med lite fina julstjärnor också tänkte jag. Jag är anmäld till Tomas Hammarkurs på Tuthammaren idag och imorgon men vägarna ute i Viksta är typ igensnöade och svinhala så vi vågar inte ge oss iväg :( JÄTTETRÅKIGT och en stor besvikelse men vad gör man?.... Eventuellt kanske det ser bättre ut imorgon, det återstår att se. Jag får försöka att ha en bra helg iallafall.


                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0