After work!

Igår blev det inget hemmamys till Idol som vanligt på fredagar utan jag valde istället att tillbringa kvällen på Flustrets After work tillsammans med en massa roliga människor, väldigt trevligt :) Har fått höra att det är flera som läser min blogg dagligen, jätteroligt, fortsätt så :) Jag var hemma efter 12 någon gång och då hade Jonte ett grabbgäng här hemma som satt och spelade spel och drack rödvin, därav rödvinsfläckar på våra vita kösstolar och salt på hela köksgolvet *grrr*  Det får han ta tag i när han har kvicknat till! Själv så ska jag äta lite frukost nu för att sen bege mig ut till stallet. På eftermiddagen ska jag och Emil fira pappa på Fars dag en dag för tidigt, myyys!

 After workgänget är samlat!


 Jag, brorsan och Linnea!



Kommentarer
Postat av: Sigrid

Roligt att säsongen varit lyckad! Det låter helt rätt att skynda långsamt ju, ingen idé att stressa fram resultat. Ja gode Gud, jag & mina föräldrar har tagit ett beslut ikväll angående hästframtiden och ingen är gladare än jag just nu! Ska blogga om det i morgon när det hela är mer klart. :)

2010-11-13 @ 18:38:49
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0