Bakat

Att ställa sig och baka kl 21.30 en vardagkväll är väl inget jag gör om jag inte måste kanske men imorgon är det nämligen min tur att baka till planeringsfikat på jobbet så jag har precis gjort en dubbelsats chokladmuffins och hoppas att det går hem imorgon! Kvällen har jag annars tillbringat i stallet och Chili kändes ännu finare att rida idag, jättehärligt! Imorgon blir det lite vila för honom då jag inte är hemma förrän vid 6. Vad händer annars då? Jo, det kryllar av små möss ute, äckligt! Ikväll var det en som irrade runt i ridhuset och när jag körde hem så var den ute och sprang framför min bil också, räcker det inte med den jag körde över igår? Imorgon har jag öppning på jobbet så dags att stoppa ner muffinsarna i påsar nu och gå och lägga sig, en lång morgondag väntar....

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0