Besiktat bilen :)

Pappa ringde mig igårkväll och sa att "det har uppstått ett litet problem"... Min bil skulle ha besiktats den sista oktober och vi har inte fått några papper om det vilket innebär att det är körförbud med bilen tills man besiktat den, PANIK! Hur som helst så löste sig det hela ganska bra eftersom pappa lyckades få en avbokad tid i Librobäck åt mig idag kl. 11.20! Jag smet ifrån jobbet en stund och nu är jag grymt stolt över mig själv som har besiktat bilen alldeles själv för första gången i mitt liv, fan vad jag är VUXEN :) Självklart gick den igenom utan anmärkning! På eftermiddagen har vi haft planering på jobbet och njutit av mina chokladmuffins, dom blev riktigt goda om jag får säga det själv. Jonte är träningsledig idag så vi ska passa på att umgås ikväll. Jag är ganska trött efter en lång dag med både öppning och stängning på samma dag...

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Bra jobbat med bilen ;-)

2010-11-19 @ 06:13:30
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0