Duktiga!

Trots att jag var ledig i fredags och fick lite längre helg så är det redan söndagkväll.... Läskigt vad fort det går. Jag och Jonte fick ett ryck i förmiddags och åkte iväg till sopstationen för att slänga vår gamla tjocktv som stått och samlat damm sen i maj... Nu är vi äntligen av med den! Vi passade också på att slänga gamla tidningar, flaskor och annat som stått när vi ändå var i farten. Sen hamnade vi på Biltema där Jonte skulle köpa nya torkarblad till bilen och till sist fyndade vi lite nya växter på Plantagen, Vuxenpoäng till oss :) Eftermiddagen har jag tillbringat ute i stallet, blev en tur ut med Ninna idag och lite galopp i snön, mysigt! Nu är jag redo att trimma på i veckan igen i hopp om att högersidan i galoppen ska kännas lite mjukare. Jonte är borta och spelar match så jag får tillbringa söndagkvällen ensam... har precis ätit lite glass och tittat på reprisen av Bonde söker fru, kl 20 sitter jag bänkad till Ensam mamma söker. Låter som att jag inte gör annat än att titta på tv när jag är hemma men vissa saker går bara inte att missa!

 Fina Chili gillar att varva arbetet med mysiga ridturer ute!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Åh, tack snälla Ida! Är verkligen så himla glad och lycklig. Det känns som en häst på miljonen :)

2010-11-15 @ 18:39:39
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0