GODIIIIS!

Tur att det finns godis som man kan stilla sötbegäret med! Jag har vräkt i mig punchpraliner sen jag kom hem från stallet.... Jag är inne i någon "känslig" period just nu... Ridningen har varit lite jobbig dom senaste dagarna så imorgon blir det lite vila och i helgen tar vi det lite lugnt, funderar på om jag ska unna Chili lite massage så att han blir mjuk i kroppen. Hur som helst så har jag jobbat färdigt för den här veckan och har ledig fredag imorgon, hur skönt är inte det?? Jag ska utnyttja min lediga fredag till max och börja dagen med att klippa håret! Blir kul :)
                                                     Mitt favoritgodis!
                                 

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Joo, visst känns det tråkigt att sälja men som du säger; han är väl värd att få gå vidare med en ny ryttare. Jag är väldigt peppad på en unghäst, så det är planen nu. Svårt att inte bli sugen när jag bor & jobbar här där saluhästarna vimlar liksom ;-) Lovar inte för mycket, men det finns helt klart guldkorn...



Förstod nästan att tävlingssäsongen är över. Låter bra att få trimma på in i det sista och sedan gå på lite vintervila. Vem/vilka tränar du för nu? Hälsa familjen. Kram!

2010-11-12 @ 06:21:09
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0