Hallå vädret???

Nu har det stormat två dagar i rad och ute snöar det för fullt, förstår inte vad som har hänt med vädret den här veckan :( Vintern har precis börjat och jag är redan less. Är lite nervös över att det ska vara hur mycket snö som helst ute imorgonbitti när jag vickar på persiennerna, vill inte... Jag tog mig hem från jobbet ordentligt iallafall, känner mig ganka trött efter en lång dag så ikväll kurar jag och Jonte inne och glor på tv och håller tummarna att stormen är över snart.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jaa, det var skönt att sadeln låg bra så jag slipper byta. Gillar den verkligen!



Är bara här i Uppsala tills i morgon. Så idag, fredag, tar en på Skästa hand om Checkpoint. :-)

2010-11-26 @ 07:24:46
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0