Hästmassage

Idag har jag tillbringat hela eftermiddagen i stallet. Var ute och galopperade i snön först och hade det jättemysigt. Efter det värmde vi oss en stund inne hos Familjen Höglund och fick glögg och pepparkakor. Kl 16 kom Emelie ut och gav Chili en riktig spabehandling, d.v.s massage+stretch, och han njöt verkligen! Kände att jag ville unna honom det nu när tävlingssäongen är över och för att mjuka upp hans muskler lite. Det bästa till den bästa :) Efter en heldag ute i stallet blir man lite fryssen så jag tog ett vamt skumbad när jag kom hem och nu är Jonte och hämtar kvällsmaten, blir pizza i soffan till Ensam mamma söker ikväll :) Me like!

Chili och jag i Heby nov-08. Tävlingssäongen är nu slut för
 i år och jag är jättenöjd!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Oj, tack snälla Ida! Jag är också helförtjust i honom <3

2010-11-21 @ 21:48:42
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0