Lördagsmys för mig själv

Är lite sorgsen över att Andreas Weise åkte ur Idol igår :( Tyckte faktiskt att han var bra och förtjänade att vara kvar och spela lite pajas, menmen.... Jag och Jonte hade trots allt en grymt mysig fredagkväll tillsammans. Idag har jag varit och handlat med mamma och pappa på dagen, lite hästfoderköp och annat har handlats. Sen åt jag årets första lussebulle hemma hos mormor, gott! Eftermiddagen har tillbringats i stallet där jag red övergångar på Chili i ridhuset, väldigt nyttigt men jobbigt... Vi lär nöta vidare på det i veckan. Ikväll styr jag lördagsmys för mig själv då Jonte är med grabbarna och dricker öl, kände att det passade mig bäst att stanna hemma vid tv:n. Känner faktiskt inte för någonting annat än att mysa inne i värmen ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0