Lördagspartaj!

Första advent och jag är bakis.... Vi var hemma hos Robban på födelsedagsfest igår och jag hade PartyEmma med mig :) Det blev en väldigt trevlig kväll tillsammans med roligt folk. Jag och Emma rundade av kvällen på "Hyllan". Idag ska jag, mamma och pappa til Fyrishov kl.14 och titta när Jonte spelar innebandymatch. Hagunda firar 50 år och har därför 50-årsjubileum med gratis inträde och massa annat skoj så klart vi ska dit och heja :) Innan dess ska jag försöka ta mig i kragen och dammsuga men först ska jag kika på Globen horse show på tv!











           

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Snygging där. Lät som en kul kväll!

2010-11-30 @ 11:48:39
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0