Minusgrader....

Jag trodde att det var fel på termometern imorse när jag tittade och till min förskräckelse såg att den visade 9- ... Det ryktas även om att det är snö på ingång imorgon vilket jag INTE känner mig redo för..... Man kan ju hoppas att den hamnar någon annanstans. Jag har iallafall haft en bra start på veckan, slutade tidigt från jobbet och tog en promenad med Emma ner på stan och fikade på cafe Linne', riktigt mysigt. På kvällen har jag varit i stallet, tur att man har hellånga chaps nu när det börjar bli kallt! Jag red ett svettigt ridpass på Chili i ridhuset och det känns att det är en del att jobba igenom, speciellt i galoppen. Påvägen hem så hämtade jag min bil på verkstaden som nu är vinterservad, härligt! Nu ska jag äta lite varm soppa och titta på tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0