Mys onsdag

Igår var jag iväg och hopptränade för Maria Norlin, riktigt bra träning och Chili var jätteduktig och pigg som bara den, hoppade mig nästan ur sadeln flera gånger ;) Maria har tränat Chili tidigare när han var unghäst så han fick beröm och vi fick bra tips vad vi ska träna vidare på. Hoppas att jag kan fortsätta träna för Maria! Idag hade vi planering på jobbet så Chili fick vilodag då jag inte var hemma förrän vid 18. Jonte är på utbildning i Västerås så jag får sova ensam inatt :( Som tur var så kom Emma. P över på kvällen och gjorde mig sällskap! Hon hade köpt med sig vindruvor och en massa godis som vi har smällt i oss samtidigt som vi har snackat en massa skit, jättemysigt! Nu är jag trött och ska förbereda mig för sängen! Natti natti!

 Emma och jag i somras, vi gillar att muppa oss när
 vi umgås :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0