Novemberväder....

Fy vilket väder det har varit idag, regn hela dagen som övergått i snöblandat regn nu :( Men jag vägde upp det dåliga vädret med att ha en kort och skön dag på jobbet! Jag har varit i stallet med mamma på eftermiddagen och Chili kändes riktigt fin att rida idag :) Det kanske gjorde susen med lite uteritt i helgen för att vila musklerna lite! Jag tackar gudarna för att vi har ridhus sånna här dagar. Nu ska jag hålla mig inne och torka resten av kvällen! Har precis ätit Jontes goda korvstroganoff och ska hoppa in i duschen nu. Sen väntar en tvkväll med Ung och bortskämd följt av Våra Vänners liv. I love Mondays :) Jag körde föresten över en söt liten mus påvägen hem, Förlåt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0