Nyklippt!


                               Korthårig igen och nya clips i öronen :)
                             

Idag fick duktiga Elinore sätta saxen i mitt hår igen så nu är jag kortklippt och fin! När jag var klar där så mötte jag upp mamma på stan och så tog vi en runda tillsammans med avslutning på cafe' Storken :) Jag har köpt mascara, svart hårtoning, en halsduk utan ändar och clipsörhängen att dölja min fula förstörda örsnibbar med :/ Nu är jag hemma igen och ska ta igen mig lite innan det är dags för After work på Flustret tillsammans med ett gäng, ska bli väldigt trevligt! Underbara lediga Fredag :)

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Tack snälla du! Skriva är ju något jag tycker mycket om. Visst är det en inspirerande miljö att vara i, perfekt om man vill utvecklas och är beredd på hårt jobb... Kul med Maria Norlin, hon verkar duktig så det förvånar mig inte att du gillar henne. Cristine Fältström känner jag också flera som tränar för.



Har du klurat något på mål för nästa år? Hur gammal är Chili nu igen? :-)

2010-11-13 @ 07:07:40
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0