Pappa dag!

Jag hade en härlig förmiddag ute i stallet. Red ut en sväng med Elin och Wille och hästarna tyckte att det var skönt att få komma ut, speciellt bra för både Chili och mig att vila musklerna lite innan vi trimmar vidare nästa vecka. Har bokat in Emelie på hästmassage nästa söndag. Väl färdig med pysslet i stallet så åkte jag hem till pappa där jag och Emil har firat honom på Fars dag. Vi åt pappas goda hembakade pizza och fikade efteråt, jättemysigt. Mamma jobbade och kunde tyvär inte delta :( Nu är jag hemma i stan igen och väntar på att Jonte ska komma hem så att vi kan åka och hyra film och ha filmmys ikväll.

 Jag tycker om min pappa väldigt mycket <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0