Pyttipanna!

Ovädret har dragit förbi men lämnat en massa snö och slask efter sig... Det var ingen jättehit att köra bil till jobbet imorse men jag tog mig fram trots moddet... Idag har jag varit i stallet på kvällen, pappa fick köra! Jag lånade Ninnas dressyrsadel för att komma åt Chili lite bättre och jag satt som i en fotölj, jätteskönt! Han jobbade på bra men är fortfarande lite stel åt höger i galoppen, får jag trimma på lite till så ska det förhoppningsvis lossna. När jag kom hem möttes jag av duktiga Jonte som hade varit på Willys och storhandlat! Vi hjälptes åt att packa upp och gissa vad vi lagade till middag? Pyttipanna med stekt ägg och rödbetor! Hur ofta äter jag det hemma liksom, ALDRIG! Men det var faktiskt riktigt gott och med lite grillkrydda på så smakade det ännu bättre! Nu har jag tagit en varm dusch och ska slappa i soffan ett tag tills det är dags för sängen.
                                  

Kommentarer
Postat av: matilda

Härligt med dressyrsadel va? :) Bara fortsätta trimma så kommer de bli kanon. När du kommer till stallet idag står de en flicka där :)

2010-11-11 @ 14:47:53
URL: http://enmatildalovisa.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Kul att ha hittat till din blogg igen! Hoppas allt är bra i kylan och snön... Har du någon tävling kvar i år? Kram.

2010-11-11 @ 17:15:26
URL: http://sosigog.blogg.se/
Postat av: Olivia

sheanare :) allt bra? :)

2010-11-11 @ 23:06:14
URL: http://oliviaberglof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0