Ridhuspremiär :)

Idag har jag premiärridit i "vårat" fina ridhus!!!! Äntligen! Det känns jättehärligt! Det är lite smådetaljer kvar att fixa som dörrar och sarg men annars är det i stort sett färdigt och klart för ridning! Känns riktigt lyxigt med ett eget ridhus på en gård med 5 hästar :) Lovar att visa bilder på det snart, det är superfint :) Efter ridpasset putsade jag och mamma alla grejer eftersom jag ska till Lurbo och tävla en klass imorgon. Chili ska duschas och göras fin imorgon eftersom vi inte ska åka förrän mitt på dagen. Fredagen annars har varit hur soft som helst, det var jättelugnt på jobbet så vi grillade korv på förskolans gård och har haft en riktig mysdag! Ikväll blir det Idol och fredagsmys hemma som vanligt! Väntar på att Jonte ska komma hem med något gott att äta.....

                                             <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0