Sår i baken....

Hagunda (Jontes lag) förlorade matchen på Fyrishov idag :( Men han var duktig ändå! Jag åkte till stallet när matchen var slut och tog faktiskt en barbackaritt på Chili i ridhuset för att hålla mig någorlunda varm eftersom det var så kallt. Termotetern visade 17- ute i Viksta, lite väl häftigt tycker jag... Måste nog säga att Chili var mjukare om ryggen förra året för nu har jag skavsår mellan skinkorna som gör grymt ont! Efter ridturen värmde vi upp oss med glögg och skratt inne hos Familjen Höglund och därefter blev det pizza hos mamma och pappa där jag också tittade på sista avsnittet av Ensam mamma söker, riktigt mysig söndagkväll.

 Här är vårat fina ridhus!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0