SLUTA SNÖA!

Jaha så blev det vinter över en dag... Känns som att det mesta gått emot mig dom senaste dagarna... Vid lunchtid föll dom första snöflingorna och sen har det snöat HELA dagen och blåst storm. Jag fullkomligt HATAR sånt här väder..... Det får gärna vara lite snö ute men det behöver inte vara snöstorm och komma flera dm på en gång :( Jag körde försiktigt och kom hem ordentligt iallafall men jag fattar inte hur vissa fortfarande vågar köra med sommardäck, vansinnigt... Jag har ett önsketänkande om att snön är borta imorgnbitti när jag vaknar! Nog tjajat om det... Jag har hållt mig inne sen jag kom hem från jobbet, lagat lite mat och tittat på tv. Lyssnar nu på Rihanna-Eminems- Love the way you lie i hopp om att bli lite gladare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0