Snögalopp+Måndagsmys

Jag har haft en härligt skön måndag precis som vanligt! Jag hämtade upp mamma efter jobbet och tillsammans åkte vi ut till stallet vid tvåtiden. Solen har faktiskt lyst upp tillvaron några timmar idag men det är fortfarande riktigt kallt.... Jag och Chili tog en sväng på vallen i snön, han travade på med härligt höga framben, vi avslutade med en härlig snögalopp och såg ut som paret Frost när vi kom tillbaka till stallet! Det smakade supergott med köttfärsås och spaghetti tillsammans med Jonte när jag kom hem igen och nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och invänta mina tv-serier som jag ska se ikväll :)

  Dagens snögalopp! (Något suddig bild)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0