Söndag igen...

Helgen blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig..... Har känt mig både frustrerad, ledsen och omotiverad och lyckats göra mig osams med nära i min omgivning:( Ingen höjdarhelg med endra ord... Däremot blev gårdagskvällen väldigt lyvkad då Linnea kom hem till mig och käkade pizza, drack Ginotonic och snackade massa skit hela kvällen, det gjorde mig verkligen på gott humör igen! Vad gör man inte utan sina vänner?? Idag har jag städat hela lägenheten på förmiddagen och efter det så åkte jag ut till stallet med mamma. Vi ställde fram några småhinder i ridhuset som jag hoppade på volt med Chili. Jag njuter varenda dag som jag får rida därinne :) Nu jäklar ska vi trimma på under vintern! Chili var precis som vanligt idag så det var skönt. Nu har jag precis duschat och ikväll blir det soffmys och "Ensam mamma söker" kl 20! Imorgon ska min bil på service i Björklinge så jag har ställt kvar den utanför verktsaden där idag och så var pappa snäll och skjutsade hem mig. Ska hämta den där imorgon igen.
 
 Lycka är att ha bra vänner!

Kommentarer
Postat av: Elin

kul med ridhus :) Hur stort är det?

2010-11-08 @ 07:34:25
URL: http://eliin89.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Hej hej!

2010-11-08 @ 17:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0