Typiskt....

Chili blev antagligen angripen av en älglus när jag skulle göra iordning honom inför tävlingen idag. Han sparkade omkring sig och var jätteorolig så vi fick ställa in dagens klass på Lurbo :( Vi longerade och rörde på honom i ridhuset och sen gick det över och han blev lugn igen så egentligen vet vi inte vad det var som irriterade honom, men vi ville inte lasta in honom i trailern och åka på tävling när han varit orolig så vi tog det säkra före det osäkra. Känns lite tråkigt att dagen inte blev som planerat bara.. men jag har tagit ett varmt bad nu och ikväll ska jag träffa Linnea, så nu när Chili mår bra och det inte var någon fara med honom så känner jag mig på bättre humör! Men frågan är varför alla j**** älglusar ska angripa just min häst???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0