Ahhh resfeber!!!!

IMORGON drar jag till varmare breddgrader! Jag och familjen ska ju tillbringa en vecka på Kanarieöarna, Puerto Rico för att fira bästa mamma som fyller 50 år på torsdag den 7 oktober. Kl. 5 imorgonbitti ska jag möta familjen på centralstationen för att ta upptåget mot Arlanda och vid 7.30 lyfter planet, så jag har en del att stå i innan jag kan gå och lägga mig... Vi har ju aldrig rest bort såhär på hösten förut så det känns lite konstigt mitt uppe i jobb och vardag att dra fram sommarkläderna, raka ben, måla tånaglar, växla pengar och leta fram passet igen.. men bara man får sätta sig på flyget och andas ut så ska det nog gå bra. Det är nog välbehövligt för oss allihopa att få komma bort en vecka och GRYMT skönt med lite sommarvärme nu när det börjar bli så kallt och ruggigt här hemma, det tackar jag absolut inte nej till! Det ska enligt nätet och tidningar vara 25grader och sol där nere så det ser jag fram emot :) Chili har vi tryggt överlåtit till Familjen Höglund den här veckan även fast min separationsångest var enorm idag... Matilda ska rida honom lite när jag är borta och jag vet att han kommer bli omhändertagen sååå bra medans vi är borta! Jonte kommer jag ju också sakna massor förståss... men nu ska jag försöka se fram emot en vecka att koppla av, sola, bada, äta en massa god mat och parta lite med brorsan såklart :) Ta hand om er här hemma nu så är jag tillbaka den 13 oktober förhoppningsvis brun och full av en massa ny energi!


Kommentarer
Postat av: Emma P

Hej Vännen. Hur har ni det på resan?! Hoppas ni har en kanon bra semester tillsammans!! Kram

2010-10-07 @ 17:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0