Break

Jag ska ta ett litet break nu då jag vill för mycket med saker och ting i mitt liv just nu. Passar nog bra att resa bort en vecka och få vila tankarna på något annat.... Igår var jag i Stäket och tävlade, nollade 110:n som kändes bra men på framridningen till 120 så blev Chili sparkad av en annan häst. Det var en otroligt rörig och oorganiserad framridning där folk, hästar och bilar samsades på samma yta vilket inte alls är bra så då hände det som inte får hända, en spark på MIN häst. Som tur var så träffade spraken högt upp på Chilis baklår så han är inte halt men hela händelsen gör mig oerhört frustrerad. Vi kylde direkt när vi kom hem så förhoppningsvis är han okej! Men ibland undrar man vad man håller på med och varför allt ska hända just mig? Även fast jag har mycket i tankarna just nu så har jag försökt att påbörja lite pakcning inför onsdagen och sen blir det en promenad och fika med Emma, hoppas att hon kan muntra upp mig lite...

Min olycksfågel igen...

Kommentarer
Postat av: Emma P

Stackar chili!! Hoppas att han bli bra efter sparken snart!!



Ha en underbar resa!! Så ses vi när du kommer hem, brun som en pepparkaka =) så får vi dansa lite bugg och skratta!! hahah =) Hälsa Emil!!



Kram

2010-10-03 @ 16:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0