Feber?

Det får bli ett snabbt inlägg då jag mest klarar av att vara sängliggandes :( Vaknade av extrem huvudvärk som för visso är självförvållad men att känna sig febrig och mör i hela kroppen är väl för f*n ingen baksmälla? Ush, för att må så här.... Kvällen igår blev iallafall superlyckad och asrolig! Vi har haft Löken sovandes på soffan och nu är grabbarna på annat håll och tittar på Formel1 så jag får väl återgå till sängen och tycka synd om mig själv :( Ute regnar det så det gör väl att jag inte får lika dåligt samvete för att jag inte kan ta mig ut till stallet....
Bjuder på några bilder från hur roligt vi hade igår:




 Emil imiterar en arab från Tunisien :)


        Emma och Elinore hänger i "baren"
     

 DJ Jonte fixar bra musik!


 Gratis bussresa ner på stan :)



Kommentarer
Postat av: matilda

Ser ut som att det var en rolig kväll ;) Krya på dig, Saknar dej i stallet Kram

2010-10-25 @ 12:49:20
URL: http://enmatildalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0