Fredag och trasig parabol...

Jag och Jonte har tillbringat fredagkvällen framför datorn och tv4play med lite god mat, en påse lösviktsgodis och lite tända ljus :) Varför då?? Jo, för att parabolen för viasat har gått sönder och inte kommer lagas förrän i veckan :( Så jag tackar gud för att tv4play finns så att jag kunde följa Idol när jag missade förra fredagsfinalen :) För övrigt så har jag jobbat idag och sett dom första SNÖFLINGORNA falla... känns inte okej när man för några dagar sedan var på Kanarieöarna och stekte i 28 grader.... Men brun och fin är man fortfarande :) Efter jobbet åkte jag ut till stallet tillsammans med mamma och pysslade om fina Chili. Han har gått och blivit lite lurvig när jag var borta så jag ska försöka styra upp honom nästa vecka! Imorgon ska vi försöka ta ett rejält ridpass! Nu- diska och kolla röstningen av Idol!
                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0