Glada besked!

Jag har valt att vara lite hemlighetsfull i några dagar innan allt blev bestämt och idag fick jag besked! Jag har blivit erbjuden en ny barnskötartjänst!!!!! Så här ligger det till: När jag var på Kanarieöarna så ringde dom från en förskola där jag sökt jobb och frågade om jag kunde komma på intervju, jag berättade att jag var utomlands för tillfället och blev erbjuden att komma Måndagen den 18/10 så i måndags var jag där på intervju och även i tisdags för att se verksamheten lite mer och idag ringde dom och berättade att jag fått jobbet! Gissa om jag är överlycklig!!! Det är nämligen en tillsvidaretjänst som så småningom kommer att bli en fast tjänst, Wiieee! Förskolan ligger i Börje vilket innebär mindre än 10 minuters bilfärd för mig och cykelsavstånd på sommaren eftersom jag bor precis åt rätt håll, kan faktiskt inte bli så mycket bättre! Så nästa vecka ska jag börja packa ihop mina saker och ta avsked av gamla trevliga kollegor....
                              Skål för det glada beskedet :)
              

Kommentarer
Postat av: matilda

Heej, jag visste inte om att du hade en blogg. haha nu har ja missat något. javisst det låter som en bra idé :) Hur gick träningen idag? Orkade inte gå ut till stallet blev så fryssen efter ja duschat :) Kram

2010-10-21 @ 22:20:01
URL: http://enmatildalovisa.blogg.se/
Postat av: Emma P

ÅÅÅÅÅÅÅHhh GRATTIS TILL NYA JOBBET!! Jag är så glad för din skull!! Hoppas du kommer att trivas!! Kraaam

2010-10-22 @ 06:18:03
Postat av: Matilda

Åh va roligt :) Javisst, de kan vi göra :) Kram

2010-10-22 @ 10:10:12
URL: http://enmatildalovisa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha, de låter ju kanon, då måste ja börja läsa din blogg. Javisst vad sägs om lördag? Kram

2010-10-22 @ 10:35:01
URL: http://enmatildalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0