Godissugen....

Idag åkte jag till stallet direkt efter jobbet vid 15tiden för att hinna rida innan det blev mörkt och innan den ev snön skulle komma. Jag och Ninna gjorde sällskap ut på en mysig ridtur och nyklippta Chili var pigg och glad efter att ha blivit av med lite päls igår! Påvägen hem var jag både hungrig och extremt godissugen så jag stannade till på Ica vid Torbjörnstorg där det ALLTID är kö för att få en parkeringsplats. Jag väntade ivrigt i säkert 10 minuter på en ledig plats för att gå in och köpa en j****a godispåse... och då trängde sig två bilar före mig och snodde varsin parkeringsplats, hur oförskämd får man vara? Är det inte kösystem som gäller på parkeringar egentligen?? *grr* men jag fick min parkeringsplats till slut för att gå in och handla en påse lösviktsgodis för 45 kr :/ Men vad gör man när man har mens och är i stort behov av något sött för att inte avlida... Jag och Jonte har ätit middag tillsammans, för första gången på hela veckan och eftersom parabolen fortfarande är trasig så ska vi kolla på en film på playstationet tänkte vi. Imorgon kl 7.30 ska det komma några tvgubbar och äntligen laga våran tv och jag som har sovmorgon har ringt till mormor för att cykla över till henne på frukost så att jag slipper gå runt här som ett mähä när dom ska laga tv:n... Dom hade ju kunnat valt en trevligare tidpunkt att komma på.. menmen huvudsaken att tv fan blir lagad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0