Hemma!!!!

Nu är jag hemma igen efter att ha förlängt sommaren lite! Gud vilken härligt avkopplande vecka jag har haft med en massa sol, bad, god mat och drinkar tillsammans med min familj :) Temperaturen har legat kring 27,28 grader varje dag vilket nog var lite varmare än vi trodde så efter första dagen var vi genomgrillade hela familjen och jag  lyckades bränna mina öron... Då Puerto Rico låg som på en höjd så har vi besegrat X antal trappsteg under veckan och säkert fått sjuka ben och rumpmuskler :) Mammas 50årsdag blev en kanondag som vi alla sent kommer glömma och hela veckan har faktiskt varit fantastisk! Hotellet var superfint och kändes nästan lite lyxigt då bara balkongen var minst 20 kvm! Hela familjen har umgåtts och haft roligt och jag och Emil som har delat rum har kommit fram till att vi inte behöver se varandra på ett bra tag framöver.. :) Nu är det dags att återgå till vardagslivet igen och inte ligga vid poolen och dricka sangria mitt på dagen. Idag ska jag ägna dagen åt att lägga upp bilder från resan, packa upp och åka till stallet och träffa Chili!!!! Imorgon är det jobb som väntar igen...

Bjuder på några bilder från veckan att njuta och titta tillbaka till i kylan!
            Puerto Rico 2010, Mamma 50 år!




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0