Höstdeppig...

Jag flagnar som en leopard över hela kroppen och ute har det regnat och varit gråväder precis hela dagen, och imorgon sägs det att det kan komma blötsnö, inte konstigt att man känner sig höstdeprimerad :( För att göra den mörka och kommande tiden lite lättare för mig själv så ska jag försöka att minska lite på mina krav och vara lite mindre ambitiös. Ikväll har Chili iallafall blivit klippt, vi får ta dit Anna som ger honom lugnande så det är ett litet projekt men känns skönt nu när det är gjort! Jag slängde ihop en kladdkaka i eftermiddags som jag och Jonte har mumsat på tillsammans, kanske får höstdepressionen att ge med sig lite... Imorgon ska jag upp tidigt och jobba så jag ska nog försöka bege mig i säng nu. Natti natti!

 Fina Chili blev av med pälsen idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kladdkaka är så gott. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-21 @ 20:03:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0