Lite pirrig...

Det har varit en skön och bra helg. Igårkväll var jag på bio med Linnea, vi såg I rymden finns inga känslor, riktigt härlig film faktiskt! Vi satt kvar i biosalongen och snackade länge efter att filmen var slut och alla gått därifrån :) Sen blev det ett glas cider på Terassen också innan vi skildes åt, riktigt bra kväll. Idag har jag tillbringat dagen tillsammans med mamma och pappa, varit på Hööks och shoppat lite och därefter varit i stallet tillsammans. Vi avslutade dagen med lite god mat hemma hos mamma och pappa då även storebror dök upp! Jag har precis tittat på Ensam mamma söker och ska avrunda kvällen med en dusch och lite fix inför morgondagen. Det är ju första arbetsdagen på nya jobbet imorgon och jag är faktiskt ganska pirrig.... Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0