Lugn helg

Jag har haft en väldigt lugn och skön helg för omväxlings skull och faktiskt tillbringat mycket tid tillsammans med Jonte, känns bra att vara hemma hos honom igen då vi på något konstigt sätt sprungit "om" varandra väldigt mycket den senaste tiden... Igår var jag, mamma och pappa hembjudna till familjen Höglund på middag på kvällen då pappa hjälpt Micke med ridhusbelysningen hela dagen, gudomligt gott med kött i kantarellsås och klyftpoatis, mums! När jag kom hem blev det skumbad tillsammans med Jonte i badkaret, mys! Idag har jag söndagsfikat med Linnea på stan, jättemysigt och välbehövligt att få skvallra av sig och uppdatera om allt nytt som hänt i våra liv sen vi träffades sist. Därefter kikade vi i lite skoaffärer men jag ska försöka hålla mig tills lönen kommer även fast suget efter ett par nya höstkängor är grymt stort... Efter fikadejten brummade jag iväg till stallet och tog en härligt uppfriskande ridtur i eftermiddagssolen tillsammans med Matilda och Ricken. Jag har varit mätt sen jag fikade mitt på dagen så det blev en majskolv, lite tortilla chips med smältostdipp och vindruvor till middag medans jag tittade på Ensam mamma söker :) Ska förbereda mig lite inför morgondagen nu, lite nervös.. wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0