Partajförberedelser

Gårdagskvällen blev lugn, jag och Jonte åkte till Gränby centrum när han hade kommit hem från utbildningen i Ludvika och köpte lite fredagsgott. Vi körde säkra kort och gjorde tacos och tittade på Idol, nu funkar tv:n igen, jippie :) Kände oss lite trötta båda två så det var skönt med en hemmakväll! Idag åkte jag ut till Björklinge direkt på förmiddagen för att få hjälp att byta till vinterdäck på bilen, gick väldigt smidigt och det enda jag behövde göra var att titta på! När dubbdäcken satts på så åkte jag och pappa vidare till stallet där jag red på vallen tillsammans med Matilda och Elin, alla hästarna jobbade på riktigt bra idag. Just nu sörjer jag med familjen Höglund som tvingats lämna tillbaka sin fina häst som dom kommit hem med för två dagar sen... men det är bara att ta nya tag och leta vidare! Själv sitter jag nyduschad i morgonrock och laddar inför kvällens partaj hemma hos brorsan i Nyby. Jag ska möta upp Linnea på stan vid halv 8 och därefter kan kvällen börja :) Ser fram emot en förhoppningsvis rolig och fartfylld kväll tillsammans med nära och kära :) Trevlig helg lovers!


Kommentarer
Postat av: matilda

Ja tråkigt, Hoppas du får de kanon kul ikväll :) Ja vi får se hur ja gör om ja leter ny häst eller om jag bara ska ha Aleks :) Ha de bäst ikväll ses i morgon kraam

2010-10-23 @ 20:49:40
URL: http://enmatildalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0