Piggare!

Halsen känns bättre nu, var lite orolig ett tag att det var halsfluss som var på gång eftersom jag har haft det så många gånger och vet precis symtomen, då hade jag varit tvungen att uppsöka läkare för att få penicillin i 10 dagar och det hade jag verkligen INTE haft tid med! Men hursomhelst så känner jag mig piggare nu och ska jobba imorgon och på fredag. Har lite kläder och skor att ta hem från jobbet och sen ska jag ta asvked från mina kollegor och bjuda på lite trevligheter imorgon som tack för min tid där.. kommer nog bli lite sorgligt :( I eftermiddags åkte jag ut till stallet vid 4 och red med Matilda på vallen, satte på gramanen på Chili idag så att han inte skulle bli så stark i galoppen och hans kändes fin. Nu ska jag och Jonte ner i tvättstugan och hämta upp all tvätt som vi så duktigt har tvättat idag- välbehövligt med rena kläder!

Kommentarer
Postat av: Elin

ja eller hur =)

hoppas du blir frisk snart!! kram

2010-10-28 @ 14:28:26
URL: http://eliin89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0