Uppe tidigt....

Kl 9 vaknade jag imorse, och kunde inte somna om.. hur ofta händer det en lördag liksom?? Jonte åkte till Umeå kl 3 inatt och blir borta till imorgonkväll, blir tomt hemma den här helgen... Vi pratade om att vi skulle gå ut och käka igår Jonte och jag men det slutade med att vi köpte hem mcdonaldsmat som vi åt i soffan till Idol... kände oss lata och trötta... Det är riktigt gråväder ute och inatt är det dags att ställa om klockorna till vintertid, JAG VILL INTE. Det kommer ju bli mörkt jättetidigt :( Nej, nu ska jag rycka upp mig. Funderar på att göra mig iordning och ta mig ner på stan för att leta höstkängor, här kan jag inte sitta och ruttna en lördag!

   <3 Saknar min innebandykille...

Kommentarer
Postat av: matilda

Ja olle borde vinna :) Ja vi ses senare :) kram

2010-10-30 @ 12:33:01
URL: http://enmatildalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0