Varmt bad och speghetti med köttfärsås!

Dom ringde från (gamla) jobbet kl 8 imorse och behövde hjälp hela dagen p.g.a sjuk personal så jag gjorde mig iordning och kastade i mig lite frukost och har jobbat till 16.30. Hade en stor kasse med mig till jobbet som nu är fullproppad med vinterkängor, termobrallor och övrigt, ska tvättas och tas vidare till nya jobbet på måndag... Bjöd även på lite choklad som tack för min tid och till mig hade dom köpt ett jättefint fruktfat, blev nästan rörd när jag tog emot det :( Om det känns vemodigt idag, hur ska det då kännas imorgon när det är ALLRA sista dagen på jobbet? Hua, avsked är det värsta som finns.... När jag kom hem från jobbet var jag lite fryssen så jag och Jonte tog ett varmt skumbad tillsammans, därefter lagade vi middag, spaghetti med köttfärsås! Jonte har åkt på träning och jag är stallfri, ja då får man vika tvätt och dona med annat här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0