Bästa fredagen!

Åhh vilket fredagsmys vi har haft, Jonte och jag! Jag jobbade en lagom lång dag på jobbet (till 14.30) och efter det tog jag med mig Jonte ut till stallet där jag mockade och fixade åt Chili som fick sin vilodag idag. Efter stallet åkte vi till Willys för att storhandla och det åkte ner en hel massa gott i kundvagnen kan jag säga! B.l.a fläskfile och potatisgratäng som vi lyxade med till fredagsmiddag, gudomligt gott! Efter en god och mysig middag med tända ljus slängde vi oss i soffan för att se Idol följt av komedin "Offside" och en påse grillchips. Jag lovar att det var det bästa fredagsmyset på länge och en välbehövlig Ida&Jontekväll :) Imorgon står städning och fika på stan som två av punkterna på dagens schema!
                                                      <3

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0