Bra helg!

Det har varit en tävlingsfri helg så jag har passat på att göra lite annat, det behövs ibland. I förmiddags städade jag lägenheten så nu är det rent och fint här hemma. Sen åkte jag hem till mamma och pappa för fika med Emil och hans Elinor, första gången vi träffades hela familjen men det gick så bra så :) Kul att Emil äntligen har funnit kärleken, det är han värd! Vi lyxade med både äppelpaj och tårta :) Därefter åkte jag, mamma och pappa till stallet och medans jag och mamma red och fixade i stallet så gav sig pappa och Micke ut i skogen för att plocka svamp och efter en timme kom dom hem med två fulla korgar kantareller :) Blir spännande att smaka när det är rensat! Pappa är ju nämligen ingen "svampplockare" direkt.... Jag och Jonte har käkat pizza och tittat på "Ensam mamma söker", söndagsmys på högsta nivå alltså! Imorgon börjar en ny vecka och det börjar dra ihop sig rejält till mammas 50årsdag som innebär en vecka på Kanarieöarna med familjen, den 6 oktober bär det av och jag har redan resfeber!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0