Dödstrött...

Det blir en liten snabb uppdatering då jag är så trött så att jag nästan inte orkar hålla ögonen öppna... Klockan ringde 05.30 imorse för att åka till Märsta och tävla. I 110:n lyckades vi kamma hem ännu en placering :) Red dubbelnolla och kom 8:a! I 120:n fick jag inte till det lika bra idag. Chili har känts så himla lång och svår att få ihop, så då blir han tyvär lite jobbig att rida vilket gjorde att jag blev spänd och inte fick till ridningen. Han är aldrig dum på något sätt utan har ju gått som tåget hela sommaren så då blir det ett litet bakslag ibland. Ska fundera på att byta lite bett kanske och så blir det graman några dagar så att jag orkar få med bakdelen och skapa tryck i galoppen. Nu ska jag och Jonte laga korvstroganoff och så ska jag se "Ensam mamma söker" som börjar ikväll :)

             Det blev iallafall en till rosett och plakett till samlingen!
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0