Ensam igen...

Jonte har åkt iväg från mej igen :( Den här gången till Göteborg med jobbet så jag får sova ensam hemma en natt. Imorgonkväll kommer han hem igen! Jag har inte hunnit känna av så mycket av "ensamheten" än då jag har jobbat hela dagen och åkte direkt ut till stallet efter jobbet. Red lite lösgörande på Chili idag och han kändes fin. Efter stallet åkte jag hem till mamma och pappa där jag blev bjuden på Chili con carne med ris,mums! Sen blev det Idoltittande och lite fika innan jag åkte hem igen. Nu har jag precis varit och handlat lite och ska sakta men säkert bege mig in i duschen så att jag orkar upp till en ny arbetsdag imorgon. Jag har hakat på Marcus Westergren träning på Jälla imorgonkväll, i hopp om en bättre organiserad träning.... Så först blir det jobb till 16 innan vi drar iväg. Natti natti!

                                                     <3 Miss you...
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0